Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Månen - 15 maj 2008 19:05

Bomber och granater, vad mycket saker man kan hitta på Youtube! Flera kilo bläckpatroner skulle krävas om man skrev ut all information som lagrats på Youtube.
Det har jag räknat ut.

Andra fiffiga saker som är bra att veta, det är bland annat saker som jag funderat på.
Så det är bäst att ni tar åt er den information jag nu ger ut.
Tyvärr är det som så att det är lågkonjunktur i skallen. Det har i princip blivit inflation, så dom kloka tankarna kostar så in i helvetes förbankat jäkla mycket att tänka ut.

Mina tankar just nu handlar i princip bara om simpla saker, för att skallen fått andra saker på hjärnan.
Dom kloka tankarna rensas ut, och kvar blir bara längtan efter sommarlovet och.. Tankar kring en flicka.

Det är inte meningen. Det bara blir så, av misstag. Jag skulle faktist hemskt gärna vilja ha något festligt att skriva om nu.
En klok fundering eller en rolig historia att berätta.

Tyvärr, kamrater. Nu är goda råd dyra.
Jag har inte råd att bekosta min hjärna dyra tankar. Dom tankarna får jag säkert fram när jag minst behöver dom, ungefär på en volleybollmatch.
Då kanske jag börjar fundera på uppfinningar om hur man kan töja ut valrossar flera meter, för att sedan göra en energisparande lampknapp av den.

Sorgligt att jag inte riktigt kan klura ut hur den uppfinningen skulle funka, i mitt nuvarande sommarlovs-längtande tillstånd.
Jag hatar tankar som inte funkar som man vill att dom ska funka.
Jag vill kollapsa i en hög mat, så att jag kan drömma om mat och för alltid bli fri, från all världens bekymmer och bara äta, vara glad och vara ganska så tyst. Då hade jag inte behövt en riktigt fungerande hjärna. Då hade det räckt med en missbrukande liten dvärg som sköter tänkandet åt mig.

Praktiskt att ha en sådan i skallen!

Dagens visdomsord: Att mata en klåfingrad snattare med chilipeppar är något av det sämsta man kan göra.
Dom bits så in i hellskotta!

/Månen.







Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards