Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Månen - 14 maj 2008 22:08

Det var en dag, som passerade i en välklädd Månes dag. Månen gick omkring i en röd tröja, vilket tyder på att Månen var megahomosexuell.
Det visste inte Månen om, den dagen han satte på sig sin röda fina tröja. Så Månen gick omkring homosexuellt klädd en hel dag. Stackars Månen.
Dessutom drog han skam över New York.

Japp. Det stämmer faktist. Jag har haft på mig en röd tröja idag, och det tyder till 99% på att jag är homosexuell. Läskigt värre.
Pojkar får bara ha grönt, blått och svart. Samt ljusblått när dom är bebisar.

Förövrigt, idag fick jag magiska ryck som drog i mig. Jag ville försvinna från hela världen och bege mig till Hammarö.
Dock hör även den kommunen till världen, så det var inte riktigt världen jag ville försvinna ifrån. Det var Karlstad kommuns lilla förort Skåre, som jag planerat att försvinna ifrån.
Rymma på livstid, till ett hus jag egentligen inte har någon aning om vart det ligger.

Det var vad jag ville göra. För jag tror jag avskyr en stor del av min nuvarande klass, och det ska bli megaskönt att lämna flertalet av dom. Smutskasta varenda klasskamrat, och rymma till ett radhus på Hammarö. Det är vad jag vill göra.

Varför just Hammarö, det har sin förklaring. Men den förklaringen vet jag inte om jag vågar ge mig in på, eftersom den förklaringen fortfarande till viss del är hemligstämplad.
Jag fick i alla fall en fruktansvärd lust att lämna Ilandaskolans smutsiga golv, förflytta mina fötter till cykelstället och bara lämna alla lärare, rektorer och hemkunskapslärare. Lägg märke till att jag skiljer lärare från hemkunskapslärare, kamrater.
För hemkunskapslärare lär en något som är mer onödigt än vad lärare gör.

Jag ville bara cykla, och komma fram till radhuset jag inte har någon aning om vart det ligger, mer än nära Hammarö utbildningscenter.
Sedan skulle jag drabbas av streptococker, eller vad sjutton det nu heter.
Även det har sin förklaring, men streptocockerna gör detsamma.
Jag ville bara dit, och föralltid bli kvar där.
Brinna upp. Det skulle kvitta om jag gjorde det eller inte. Bara jag fick försvinna från Skåres grönklädda kullar, skolor och fiskmåsar.

Hammarö. Dit vill Månen flytta, för att förbereda månraket-bygget. Där vill Månen nämligen bo tillsammans med en flicka, som hjälper till med raket-bygget.
Flickan skulle kunna få hjälpa Månen framställa ett helt otroligt raketbränsle. Sedan skulle Månen bo på månen, tillsammans med flickan, ett hundskrälle och en fisk.

Megabra. Synd att jag inte får rymma för mamma bara.

/Månen.


Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards