Alla inlägg den 13 november 2008

Av Månen - 13 november 2008 15:26

Glada kamrater. Det är med en klump i hjärtat jag är tvungen att meddela detta, men måste man så måste man.

Jag tror att jag måste andas ett tag bara. Sedan uttrycker jag mig, med finfina ord, skrivna just här; på denna blogg. Jo. Det som är sorgligt att berätta, är det att jag har fått en bula i huvudet.

Beror det på mig? Nännemen. Det beror på en utav mina Satans klasskamrater. Han lurade i mig att vi skulle köra en tävling. Sedan slog han till mig med ett järnrör i huvudet. Jag var alltså inte med om någon tävling.

Nej. Så gick det inte till, men en bula, det har jag. Den fick jag för att min nedrans klasskamrat sa att vi skulle tävla i armgång uppför trappstegen till IV-barnen. Jag hoppade för att nå, och slog i huvudet i en grön metallbalk. Och nu har jag så ont i huvudet att jag känner för lite volleyboll, eller någonting som lindrar min djupa sorg i lika stor grad.

FAN! Varför ska mina klasskompisar vara förjävliga?

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards