Alla inlägg den 16 november 2008

Av Månen - 16 november 2008 13:33

Idag har jag fångat det mod och ilska jag så länge haft, och använt det till en positiv sak. Jag drog ett blondinskämt på Blondinbellas blogg. Hon, av alla, förtjänar det mest av alla blondiner på jorden.

Hon skriver om så ovesäntliga saker att man nästan börjar gråta. Jag tycker det var häftigt att våga kritisera en kändis. En jävligt konstig kändis. Vad är hon över huvud taget känd för? En blogg som inte handlar om annat än hur pissig man är om man bor i Stockholm och köper kläder för 70.000 i månaden..

Nog klagat. Hon är en människa även hon, även om hon är minst värd av oss alla. Brat så inåt bara helvete! Blondinbella, om du någon gång faktiskt läser detta, då tycker jag att du bör ta åt dig kritiken. Inse att din blogg är värdelös och att du är Sveriges skamfläck.

Detta var skämtet jag skrev, för övrigt:

Varför är det dyrare att få en blondins hjärna vid en hjärntransplantation?
- Den är garanterat oanvänd.

Otroligt jädrans tråkigt, men jag tycker att hon förtjänade det. Hon kommer väl ändå inte läsa kommentaren, med tanke på att hon får ungefär 400 kommentarer på varje inlägg. Så jag kommer inte lyckas få kritik tillbaka.

Synd. Jag hade gärna velat diskutera med Blondinbella.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards