Alla inlägg den 14 november 2008

Av Månen - 14 november 2008 00:01

Vem kan tänkas bo i den lilla flöjten, tänkte jag, då jag såg mitt livs fränaste blockflöjt. Den var alldeles blekorange, med alldeles underbara små detaljer som påminnde mycket om sparris. Wow, denna måste jag ha, tänkte jag.

Jag köpte den aldrig. Jag har faktiskt även bara hittat på att jag upplevt en sådan blockflöjt. I själva verket sitter jag här, och har bara gjort en film under kvällen. Den är succé på långa rader, ska ni veta. Dessutom har jag köpt outfit på KappAhl, så att jag ska försöka likna Anders och Måns så mycket det bara går. Foton kanske läggs upp, någon dag, men jag har fått ketchup på brallan för tillfället. Det berodde på att våran film vi gjort är en skräckfilm.

En hejdundrande läskig sådan, ska ni veta. Faktiskt rentav superläskig! Jag lovar att länka, om den nu någonsin läggs upp på Youtube. Min käre kompanjon Cyberlife/Woodpig/Woppe/Oskar/Nysan/Nyström/Strömmo (kärt barn har många namn) tycker nämligen inte att den är något vidare. Han skäms nästan för den.

Men, detta har varit den trevligaste dagen i mitt liv, ungefär. Jag har alltså slösat bort ytterligare en må-bra-dag, så nu har jag bara sju kvar att spendera. Fan..

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards