Alla inlägg den 24 november 2008

Av Månen - 24 november 2008 22:13

Mustaschen är på god väg. Fast, jag har missförstått det där med att vara 16. Man får ingen präktmustasch just precis när siffran "5" i femton ersätts med en sexa. Man får en ful moppemusch. Så jag ska nog raka mig, med min nya rakapparat jag fått i födelsedagspresent.

Någon dag. Inte idag. Idag är jag för trött, trots att jag försov mig. Trots att jag sovt i åtta och en halv timma. Trots att Elliot Smith är underbar. Precis just det är vad jag menar.

Över-Fisko har förresten brutit nacken, har jag kommit fram till. Han har dessutom en bestående skallskada. Han blev påkörd av en buss med giftsprutor. Fast Över-Fisko är snäll ändå. Och frisk. Antagligen till julen -09. Över-Fisko och jag ska prata ihop oss lite, angående världsherravälde. Jag ska ge honom en krya-på-dig-skiftnyckel. Och ett krya-på-dig-kort. Imorgon, klockan 18:00 ska jag få traska in i hans sovsal.

Han har ungefär lovat att jag ska få vikariera lite som gud. Men bara på ett villkor - Att jag inte är snuvig i hans nyligen sanerade lyxrestaurang.

Underbart, det där egentligen. Att få vara gud, för en gångs skull. Härliga takter, sa Lukas. Och så gick han och la sig..

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards