Alla inlägg den 10 november 2008

Av Månen - 10 november 2008 18:28

Nu tycker jag att alla människor ska tänka till lite. Mänskligheten får sluta vara så in i helvetes patetisk, och ta sitt förnuft till fånga. Mänskligheten är tvingade att gå på ett kulturevenemang i Karlstad, nämligen. Tvingade av mig. Annars blir mänskligheten dubbelt så patetisk!

Ett kulturevenemang som min kära kompanjon Jonas arrangerar. Han är en hyvens gosse, men snitsigt hår och fina näsborrar. Han är djupt respekterad bland oss Karlstadbor, men även runtom i hela världen. För att han är så råfrän och arrangerar Karlstads antagligen största hardcoreevenemang.

Så skit i att putsa skor, mata fisk, eller bespruta din bananfarm med insektsgift den 29:e november. Kom istället till UNO, så får du faktiskt vara med om en hejdundrande moshpit-kväll och så har du kanske turen att träffa min kungligt häftiga kompanjon Jonas.

Mig träffar du i alla fall. Gör bara upp tid och plats med mig, så träffar jag dig någonstans på UNO. För jag ska nämligen dit. Och jag behöver folk som backar upp mig.

Hardcore is the new gangsta. Peace out!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards