Alla inlägg den 2 november 2008

Av Månen - 2 november 2008 14:54

Satans bananer! Helvetes bajsbyxa! Jävla kattskrälle! Fan. Jag glömde informera er alla om att min blogg fyllde ett år igår. Men nu vet ni det i alla fall, så att ni kan gratta i efterskott. Jag är totalt missnöjd, men jag var på kalas igår. Inte för att min blogg fyllde år, utan för att min käre vän Cyberlife fyllde år.

Nej. Man kan inte kalla honom för Cyberlife, det är fel. Han heter Oskar. Oskar "The Bearkiller" Nyström fyllde nämligen år en dag innan min blogg.

Oskar är en trevlig prick, som helst borde firas alla dagar om året. Han har charmiga dreadlocks och är ungefär tusen gånger mer värd än fjortisar och avfallspatrask, så som hip hopare. Han är till och med tusen gånger mer värd än Fredrik Reinfeldt, Kalle Anka och ett kilo kattguld tillsammans!

Hans kalas var i alla fall dundessuccé. Pizza, Alfons, Bamse, tårta och ett fantastiskt roligt Youtubeklipp, det är vad jag hunnit uppleva under en enda kväll!

Åter tillbaka till min blogg. Min blogg får nu göra vad den än vill nu. Med tanke på att jag äger den, kan alltså jag skriva om precis exakt vad jag vill i den också. Min blogg har blivit blogg-myndig. Det är i alla fall vad jag tror att bloggar blir efter ett år.

Får man höra ett hurra?

För att göra Cyberlife glad, så googlade jag Super Mario-tårta. Det olyckliga är att man får upp denna tårta även om man söker på vanlig tårta. Alltså "tårta".

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards