Alla inlägg den 11 november 2008

Av Månen - 11 november 2008 22:36

Det är lite häftigt, det där med må-bra-dagar. Må-bra-dagar ska helst värderas, eftersom man upplever dem cirka 10 gånger per år. Därför kan man inte slösa på de dagarna när som helst.

2 av må-bra-dagarna är dessutom inplanerade på julafton och min födelsedag, så jag har bara 8 dagar per år som jag kan må riktigt bra på. Åtta dagar, på 365, är ju bara småhyfsat. Men det gäller att verkligen älska sina må-bra-dagar och inte placera dem på struntdatum, som till exempel tredje januari.

Ett coolt datum som man bör må bra på, det är den 29:e februari, eftersom man bara upplever den vart fjärde år. Det gäller att vara lite av en tänkare, när man placerar ut sitt välmående på bestämda dagar i almanackan. Annars kan det gå åt stöpet, och man kanske inte mår så jättebra på sin må-bra-dag..

Idag har inte varit en må-bra-dag. Idag har varit en under-genomsnittet-bra-dag. En dag då man föreslår kreativa sätt för sina kompisar att ta livet av sig.

En helvetes-jävla-piss-dag så föreslår man sina självmordstankar för sig själv istället. Det är inte så toppen att uppleva såna dagar, men de upplever jag bara 19 dagar per år. Så det är lugnt..

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards