Alla inlägg den 9 november 2008

Av Månen - 9 november 2008 22:24

Nu ska jag göra en minnesanteckning, så ni får ursäkta mig. Detta är inte ämnat åt er läsare, utan för mig själv. Jag har ett viktigt datum som jag måste komma ihåg.

1 dec. Varför, det behöver ni inte veta. Jag minns det helst själv.

Varför lade jag då en minnesanteckning just här? Jo, därför att min blogg läser jag väldigt ofta. Och jag är inte riktigt den sortens människa som alltid bär runt på anteckningsblock, och om jag nu händelsevis skulle ha det, så skulle jag aldrig senare i mitt liv läsa vad jag antecknat.

Jag läser däremot mina blogginlägg, lite ibland, för att se hur förskräckligt dåliga ungefär hälften av dom är.

Finemang. Då säger vi så! Med vänliga och antecknande hälsningar / Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards