Alla inlägg den 24 december 2007

Av Månen - 24 december 2007 22:48

Kamrater, tror ni jag glömt er endast för att jag skriver detta blogginlägg sent på kvällen? Nej, det gör jag ju ibland. Så därför tror ni nog inte heller det. Men jag drog ut på att skriva detta inlägg endast av den orsaken att detta möjligtvis skulle vara en händelserik dag. Då händer det mer och mer, under dagens lopp.

Jag har fått ett förjäklarns bra högtalarsystem, två bra skivor, en bra tröja.. Och lite annat. Om någon nu undrade det. Annars så har denna dag varit ganska tråkig, då jag förlorade all min julstämning 4 februari för tre år sedan. En dag av tragik. Jag kommer inte ihåg ett dugg av den dagen, men jag kommer ihåg att jag tappade julstämningskänslan. Helt plötsligt var den som bortblåst, och jag kände mig endast som en festlig stofil.

Det känns som alla är ganska trötta på julfirande just nu. Jag vill nog hellre begravas eller fira midsommar, än uppleva en sådan här dag av tristess igen. Denna julafton var rentav botten. Jättetråkig. Och inte fick jag ens min Pizzasalladland T-shirt som stog högst upp på önskelistan! Katt, så förbankad var jag!

Nej, nu ska jag inte skylla på vårat julfirande mer.

Jag ska prata om högertrafik.
Högertrafik är bättre än vänstertrafik. Punkt slut!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards