Direktlänk till inlägg 10 december 2007

En döende Måne.

Av Månen - 10 december 2007 00:01

Här sitter jag och blöder. Blödningen har inte stoppats, och ändå var det två timmar sedan det inträffade.

Jag, Flippan och Joakim körde en liten fight på låtsas i Flippans soffa.. Och så helt plötsligt får jag en spark, flyger iväg genom luften och tinningen träffar en bordskant.. Oj, vad det blödde.. Och oj, vad det blöder. Ty den här rackarns olyckan leder nog till min död, då jag sitter här i min ensamhet och förblöder.. Sakta. Väldigt sakta. Först forsade det ut blod, nu kommer det bara blod lite då och då. Jag har för övrigt vackra bilder på denna tragedi. Det är massor av blod. Oförståeligt mycket blod.

Sedan har jag två filmer. En när olyckan inträffade och hur mycket blod det var då. Och en film en halvtimma efter olyckan, hur mycket blod det är då. Efter en halvtimma, efter att jag redan tvättat såret en gång..
Otroligt mycket blod, för att vara en halvtimma efter vill jag säga..

Jag känner även hur min hjärnkapacitet förtvinar. Antagligen kommer jag vara helt dum i huvudet imorgon, eller så är jag död.
Väldigt död. Så död det går att vara. Oj, så kul det skulle vara.

Tro nu inte att det förekommer överdrifter i det här inlägget, för det är faktist så att jag blöder fortfarande. I måttlig mån, men jag blöder.

Jag vill för övrigt tacka Joakim och Filip för att dom verkligen förgyllt min dag. Sådana här coola saker händer då inte alltid i en ung pôjkvaskers liv.
Nu har det vart nära att jag dött två gånger på samma dag. Mycket mycket festligt.
Den ena gången av en jättefisk, den andra gången av mina kamrater.
Hoppas nu inte min möjliga död lägger sig på erat samvete, Flippan och Joakim.
Det var bara festligt!

Och för övrigt. Om jag vore döende så borde jag inte kunna skriva blogginlägg. Därför dör jag nog inte. Jag har nog bara förlorat en förjävla massa hjärnceller.

/En blödande Måne.

 
 
Ingen bild

Viktoria

10 december 2007 21:49

Du har dött! , :O

 
Ingen bild

Joakim

10 december 2007 22:59

Detta gör vi om någon dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Månen - 16 januari 2015 22:19

Jag vaknar och bla bla bla jag orkar inte. För jag vet inte vad som kommer hända. Men någon gång i livet så kanske jag ändrar mig och får veta vad det egentligen handlar om. Jag kan skriva, men orkar inte sammanfatta och strukturera. Jag försöker bar...

Av Månen - 14 januari 2015 00:02

Hej vänner!Mitt liv är ganska trasigt, men jag har så lite tid att reflektera över det, att jag inte har tid att känna saker. Det är en bra grej. Jag jobbar nämligen på två jobb samtidigt, utan att tjäna någon märkbar summa pengar. På det ena jobbet ...

Av Månen - 5 januari 2015 19:05

Min hjärna placerar alltid människor i fyra fack.  1: De jag inte kan ljuga inför2: De jag verkligen kan ljuga inför3: De jag ljuger för, bara för att4: De jag inte borde ljuga inför Den första gruppen, som redan från början "står över mig" är i ...

Av Månen - 1 november 2014 23:05

Av denna bloggtorka, borde någon anta att jag har varit försvunnen. Jag har faktiskt varit försvunnen, och saboterat mitt liv en aning mer än vad jag vanligtvis gör. Jag råkade få för mig att dra till Barcelona i fem veckor. Där blev jag scimmad och ...

Av Månen - 28 augusti 2014 21:07

Askall no-minder (longboarding) from Niklas Molander on Vimeo. ...

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards