Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Månen - 29 oktober 2008 21:30

Jag är trött i benen, men idag har jag faktiskt en speciell orsak till det. Jag har traskat i evigheter, för jag har nämligen gått vilse. Långt bort i Brattfors. Det var otroligt intressant, och jag ska kanske starta en videoblogg för den sakens skull.

Nu ska jag bara ta det lugnt hela natten, för jag ska vara vaken 24 timmar. Sedan ska jag sova inne hos IKEA. Dom bjuder på gratis sängar, om man sover inom IKEAs gränser..

Nu kan jag beskriva för er hur min klass ser ut, och så kan jag även lägga upp hela bilden på min bloggs nya design. Båda bilderna har jag mixtrat ihop själva, och klassbilden har jag faktiskt gjort helt själv.

Av Månen - 29 oktober 2008 00:09

Är jag en förvirrad livsfilosof? Varför ser jag så lättsamt på livet? Varför byter jag design på min blogg, helt plötsligt? Varför ska jag till Brattfors imorgon?

Svaren är simpla, om man väl fångat dom. Jag är en livsfilosof. Livet är bara ett underligt påfund. Designen på min blogg var lite småtråkig. Jag ska till Brattfors imorgon för att mitt busskort jag fick ifrån skolan gäller på höstlovet, så då ska jag utnyttja det genom att resa runt lite i det fräsiga Värmland.

Simpelt värre. Ska jag ge er svar på mer frågor? Okej.

Vad heter fjäril på tyska? - Schmetterling.

Vem bor frivilligt i Deje? - Bönder, knarkare och rymlingar från fånganstalter.

Vad äter kor?  - Gräs, fåglar och bensin.

Vem lärde Månen att skriva? - Min mamma, min lågstadiefröken och min faster.

Varför vill jag kasta en sko på dig, Månen? - För att du känner stark avsky mot mig.

Vart simmar man om man inte orkar simma mer? - Under vattenytan.

Finns det vackra blommor i Afghanistan? - Vet inte..

Kan man äta 2 månader gammal marsipan? - Antagligen. Marsipan kan väl inte bli dåligt?

Pepparkakor, persikor och pelikan. Allt detta börjar på "pe". Varför? - För att "pe" är ett underligt ljud som man kan snyfta fram när man är riktigt dyster. Därför har man satt "pe" på ord man blir riktigt glad av.

Sammanfattning: Jag är en lärd ungom.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards