Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Månen - 7 oktober 2008 22:32

Idag har jag gjort någonting speciellt. Någonting som är lika speciellt som det jag gjorde igår. Igår åkte jag buss fem timmar, men denna dag åkte jag bara tre timmar.

Jag åkte i bland annat i någonting som är oranget utanpå och svart inuti. Kan ni gissa vad det är? Just det, stadsbussen till Kronoparken! Kronoparken är ett främmande land, där dom spelar arabmusik på gatorna och försöker pracka på en flygande mattor vart man än kommer. Såklart kan man pruta på dom, men om man prutar för mycket kan man få en vanlig hallmatta utan varken inbyggd stereoanläggning eller flygmekanism.

En annan sak som är fräck med Kronoparken är att det luktar kebab så genomträngande starkt att man inte skulle kunna hålla undan lukten ens med tre kilo betongmur.. Och att dom har lite andra exotiska maträtter, som till exempel köttbullar i havresås!

Sådär, nu har jag beskrivit Kronoparken för er. Men för att beskriva det ännu bättre, tänkte jag beskriva det med lite bilder. Föreställ er att jag (bild två) är ute och går i Kronoparken (bild ett). Då får ni en bättre uppfattning om vad Kronoparken innebär.

Kronoparken innehåller mycket kakao, för att sammanfatta det hela, liksom. Jag innehåller väl mycket mjölk, antar jag. Om man slår ihop oss två får man alltså mjölkchoklad!

PS: Tänk nu på att kakao är bättre än mjölk, så att ni inte får för er att jag är i pakt med Hitler. Det är inte så. Jag gillar flygande mattor-konceptet dom har i Kronoparken, faktist!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards