Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Månen - 22 oktober 2008 22:09

Dagarna som förflutit har jag ägnat åt att spela Tetris, för att jag fick det helcoola tipset av en annan bloggare. http://cyberlife.blogg.se beskriver det ultimata med Tetris, så jag har suttit som fastkedjad med en tredje gradens brännskada i Glasgow, framför Tetris. Jag kan inte få nog! Det är ju urkul!

Men, när man spelar Tetris konstant då krävs det lite energi. Den energin fick jag inte från när jag var på ICA Maxi igår och köpte 5,25 liter apelsinjuice. Den apelsinjuicen lockade med ett megahäftigt namn, och priset var så billigt att Martin Timell hade hoppat en halvmeter av förskräckelse. 25 svenska riksdaler! Tokbilligt! Mr MAX hette den i alla fall, och den innehöll för övrigt 0,3% apelsinjuicekoncentrat.

För att ge er lite mer utförlig information om Mr MAX så är den outhärdlig. Den smakar vattenutspädd avslagen Fanta sju år efter att den beblandats med katturin. Så jag kastade upp hela 5,25-liters-dunken i luften, för att jag förhoppningsvis skulle få se en ordentlig splash. Men kvalitet på dunken, det får man fasiken för dom där 25 kronorna man lagt ut. Då blev jag ytterst ledsen och fortsatte kasta min fina 5,25-liters-dunk överallt jag kunde komma åt. Under tiden jag kastade äckelpäckeldricka överallt åkte jag samtidigt en tokrolig kundvagn, där mina galna kompanjoner orsakade livshotande strypskador på mig, på grund av deras vilda körning.

Den första bilden föreställer mig, sittandes i en trång stryparkundvagn, den andra bilden beskriver vad jag tycker om Mr MAX:

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards