Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Månen - 2 oktober 2008 22:56

Vilka värmlänningar vet att Värmlandsoperan är två hus? Det är så jädrans galet dumt att man tappar löständerna, när man tänker på det. Vem sjutton kom på något så onödigt? Hur många kan denna bluff egentligen förvirrat?

Därför tycker jag att dom som har med Värmlandsoperan att göra, borde slänga sig i en nymurad tegelvägg och inte ens förtjäna statusen "hip hopare". Hip hopare är nämligen den lägsta statusen man kan ha, om man går efter min människoskala.

Såhär ser den ut:
12 - En sån som förvirrar en, med hjälp av två Värmlandsoperor.
11 - Hip hopare. (Eminem, 50 Cent och så)
10 - Fjortisar.
9 - Våldtäktsmän.
8 - Luffare.
7 - Låginkomsttagare.
6 - Höginkomsttagare.
5 - Höginkomsttagare med humor.
4 - Modiga människor.
3 - Låginkomsttagare med humor.
2 - Skårebor.
1 - Anders och Måns.

Ta nu denna lista med en nypa salt, och förstå att jag inte anser dessa människor vara värda att leva. För Paradis-Oskar verkar vara en hyvens karlakarl, och ändå är han luffare, alltså grad 8 på statusskalan. That's the reason!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards