Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Ni får reda på vems blogg detta är!

Av Månen - 5 oktober 2008 23:09

Nu har jag äntligen tagit mitt mod till fånga. Jag ska faktist låta er få veta vem som skriver den här bloggen! Det krävs mod för att lägga upp bilder på sig själv, och jag tycker man är lite av ett monster om man lägger upp bilder på sig själv.

Nu får ni i alla fall reda på att det är en cool tonårsdöing med lätt överbett,  som varken äger en låda äpplen eller en fräsig tomahawk. Bedöm själv. Är jag den cooling ni trodde jag var?

PS: Ni som vet vem jag är kan ju försöka ignorera bilderna. För er är det här inlägget onödigt.

 
 
Ingen bild

linnea

6 oktober 2008 20:29

ha ha! lite trött eller? varför på sjukan?

 
Ingen bild

boom

6 oktober 2008 21:22

det var ett avslöjande som heter duga. dock en positiv överraskning

 
Ingen bild

Månen

7 oktober 2008 22:05

Linnea; Nej, så ser jag ut dom flesta dagar.

På sjukhuset var jag i Kina, på grund av en sablarns lunginflammation.

Boom; Jag är alltid positiv av mig!

/Månen.

 
Ingen bild

linnea

7 oktober 2008 22:56

du ljuger, för det vet jag.

omatchigt att ha lunginflammation i kina

 
Ingen bild

Månen

7 oktober 2008 23:06

Linnea; Vet du vem jag är? Jag är nämligen rädd att jag måste erkänna detta: Jag tror bara att jag känner en Linnea, och du är inte den jag känner. (Eller?)

Så hur kan du då veta att jag ljuger?

Kina är ett pissland. Jag hade den värsta semestern i mitt liv där, och spydde konstant i 5 dagar. Otroligt nog åt jag ingenting heller.

Här får du en länk till ett av mina inlägg som beskriver mitt hat till Kina lite starkare, i alla fall!

http://moonlander.bloggagratis.se/2008/04/25/669030-kina-knycker-uppmarksamhet/

/Månen.

 
Ingen bild

linnea

8 oktober 2008 22:18

jag inser att jag nog har läst det... jag är ett fan vettu. och om du tänker vet du nog vem jag är. jag kan ge dig en ledtråd:
först tre bokstäver: u n f
sen två till: d o (och ett tal: 2007)
klarnar det?

 
Ingen bild

Linnea-du-känner

9 oktober 2008 12:28

Vilken dunderskön närbild!

 
Ingen bild

Månen

9 oktober 2008 19:07

Linnea med litet "L"; Ja, det klarnar.

Linnea-som-jag-känner; Jahaja!

/Månen.

 
Karin

Karin

11 oktober 2008 22:17

Du är en cool grabb!
/Karin

http://karinekman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Månen - 16 januari 2015 22:19

Jag vaknar och bla bla bla jag orkar inte. För jag vet inte vad som kommer hända. Men någon gång i livet så kanske jag ändrar mig och får veta vad det egentligen handlar om. Jag kan skriva, men orkar inte sammanfatta och strukturera. Jag försöker bar...

Av Månen - 14 januari 2015 00:02

Hej vänner!Mitt liv är ganska trasigt, men jag har så lite tid att reflektera över det, att jag inte har tid att känna saker. Det är en bra grej. Jag jobbar nämligen på två jobb samtidigt, utan att tjäna någon märkbar summa pengar. På det ena jobbet ...

Av Månen - 5 januari 2015 19:05

Min hjärna placerar alltid människor i fyra fack.  1: De jag inte kan ljuga inför2: De jag verkligen kan ljuga inför3: De jag ljuger för, bara för att4: De jag inte borde ljuga inför Den första gruppen, som redan från början "står över mig" är i ...

Av Månen - 1 november 2014 23:05

Av denna bloggtorka, borde någon anta att jag har varit försvunnen. Jag har faktiskt varit försvunnen, och saboterat mitt liv en aning mer än vad jag vanligtvis gör. Jag råkade få för mig att dra till Barcelona i fem veckor. Där blev jag scimmad och ...

Av Månen - 28 augusti 2014 21:07

Askall no-minder (longboarding) from Niklas Molander on Vimeo. ...

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards