Alla inlägg den 22 december 2008

Av Månen - 22 december 2008 16:08

Gatorna är otrygga här i Skåre nu. Det hänger ett megahäftigt hip hop-gäng precis i mitt kvarter. Faktiskt precis exakt på min gata. Det är lite läskigt, för man oroar sig varje dag för att bli mördad. Dom hänger just där, för att en gängmedlem råkar bo där. Han har snälla föräldrar, och ett stort hus. Därför hänger dom där.. Varenda dag.

Dom kastar snöbollar på bussar, röker i skogen och mobbar folk på ICA. Fett coolt. Men, i alla fall. Dagarna som flutit förbi har jag levt i tomma hot. Det är ganska häftigt, vad hatad jag blivit av Loyalty Crew, som dom då heter. Men nu borde det ju finnas en anledning till att jag blir så hatad? Ja. Det finns.

Det hela beror på att jag och min glada kompanjon bestämde oss för en parodi på Loyalty Crew. Vi bildare Royalty Crew. Och resultatet av det kan ni se, om ni besöker Royalty-Crew på bilddagboken. http://royalty-crew.bilddagboken.se/p/main.html?

För att ge exempel på exakt vad vi gör parodi på, så tänker jag länka er dessa små namn. En bunt stenhårda 94:or!

E-E-A

Dafneboy

Kimvb

CiirCa.


Peace out, my dear children.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards