Alla inlägg den 16 december 2008

Av Månen - 16 december 2008 23:16

Estétiska anlag.
Ett tecken på intelligens.
En logiskt tänkande maskin.

Generationsskillnader är enorma.
Vi har ingenting att utforska.
Vi är lata.

Vi klarar inte av någonting.
Vi är förståndshandikappade.
Vi kan inte stava.

Vi är en felprodukt.
Ett snedsteg.

Vi är varken självständiga
Eller äger ens personlighet.
Vi bara finns.

Äter upp all mat.

Våran moral har farit iväg på semester i ett flygplan.
Flygplan där 90 och 2000-talsgenerationerna plötsligt blivit piloter
Vi styr planet till en tunn ishinna

Där ska vi bygga kolonier.
Och plantera öl och cigaretter.

Sedan blir det kallt.
Isen sprack.

Av Månen - 16 december 2008 19:23

Känn dig inte trygg någon dag
Du får inte göra dig sedd
Dom kommer vrida med hårda tag
Din nacke är bruten, och jag förstår att du är rädd.

Snart kommer dom och pumpar in giftet
Då dina lungor imploderar i en kraftfull smärta
Dina muskler måste syresättas på ett annat sätt
Då giftet även har bivärkningar på ditt hjärta

Din ena hjärnhalva överlever fåtalet sekunder
Den andra stryker med under ingreppet direkt
Minns du dina sista trevliga stunder?
Vem saknar dig, då dom tar över. Din släkt?

Dom dog för längsedan under tandläkarnas stormaktstid
Då världen tagits över av elaka tandläkargifter och fluortabletter
Vi kämpade inte så tappert i våra krig
Vi lät dom ta över, och slickade rent deras hemska ljusblå servetter.

Dom tog över vårat vackra Svea Rike
Och bröt mot demokratins alla koncept
Tandläkardiktaturen svepte över oss utan dess like
Allt blev förstört. Utan tandläkare vore världen nästintill perfekt.

Men ingenting kan vi göra åt det nu,
När våra frihetskämpar inte kämpade
Ingen orkade lära sig Kung Fu
Till motarmén är bara några få lämpade

Deras kärnvapen och gifter var för starka
En armé vore nästintill meningslös
Vi hamnade på gatan, och vår enda lycka var att knarka
Hur kan man känna sig så patetisk? Så maktlös?

Det är varken en vettig arbetsmarknad eller vård dom sysslar med
Det är tortyr, som går med täcknamnet "tandhygien"
Ni kan inte förstå alla dessa år jag led
Men efter döden blir jag förhoppningsvis trygg igen

För tandläkare hamnar i helvetet, och jag i himmelen.
Jag ansåg vara ett helgon, eftersom jag förklarade mitt hat
Genom denna skrift ska du förstå, min vän
Att lidandet var värt det. Att det inte lönar sig att vara lat

Deras imperium lär aldrig falla, så som vi accepterar dom
Vi borde gett igen med deras egen medicin
när dom står där i väntrummet och säger "kom"
Fan vad jag hatar er, era jävla svin!

Sensmoral: Kämpa för det ni tror på. Dö gärna för det ni tror på. Självmord påverkar nämligen mer än vad ni tror!

Kanske kan man avskaffa alla tandläkare i hela världen, om man skjuter skallen av sig sittandes i tandläkarstolen, eller om man dränker sig i spottkoppen?

Det är värt ett försök. Imorgon ska jag ut och protestera på mitt vis. Så detta blir nog det sista blogginlägget jag skriver.

PS: Jag var hos tandläkaren idag. Det var kul..

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards