Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Usch. Jag är en egoist..

Av Månen - 13 december 2008 19:25

Igår kunde folk som gärna velat beskåda en "rockalossande" Måne, fått se sin "rockalossande" Måne. Jag tror minsann att jag flippade ut.. Och bröt svanskotan. I alla fall trodde folk som beskådade mig att jag gjorde det.

Jag var på Lussevaka på Hammarös folket hus. Minsann dundertrevligt. Megadundertrevligt! Jag svängde loss till det funkiga bandet License To Party likt en discosnubbe med utsvängda jeans. Jag och min glada kamrat Josef svängde runt som gudar utan solbrillor. Så om du var på Folkets hus igår, på Hammarö, då såg du antagligen mig. Jag tror att Josef och jag stod i centrum för hela "rockaloss"-grejen.. Det var nämligen mycket glest på dansgolvet.

Vi var dom enda.

Idag har jag spelat min första match i Kils AIK.. Det gick som förväntat. Bara småhyfsat.. Vi förlorade i alla fall. Bollen var alldeles för fåfäng av sig..

Jag sov inte så bra inatt. Jag. Jag. Jag.. Jag pratar bara om mig, hela tiden. Vem vill ni att jag ska prata om?

RÖSTA FÖR FAN! Och förvänta er inte att jag ska komma med alternativ som stöttar upp eran fantasilösa hjärna. Nu har ni chansen att påverka min blogg, så då får ni fasiken komma upp med alternativ själva..

Christer Sjögren..


 
 
Ingen bild

the king

13 december 2008 21:02

Skriv om små tomtar, grannens pojk, alfons åberg, kungen (d.v.s. mig), dig själv, kalle stropp och grodan boll, carolina gynnings silverfiskar. Vad vet jag!? Man kan skriva något ointressant intressant om allt. Bara det INTE handlar om Janne Josefsson. Eller jo förresten, skriv om Janne Josefsson också.

 
Ingen bild

din hemliga beundrare

14 december 2008 12:30

Skriv om det framgångsrika rådjuret Clemens, illern Karin, ålen Sligge-Slisker, Karl-Kulager(det kanske stavas med två L:S), fiken Janette med dottern Löffe.... osvosv:D höhö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Månen - 16 januari 2015 22:19

Jag vaknar och bla bla bla jag orkar inte. För jag vet inte vad som kommer hända. Men någon gång i livet så kanske jag ändrar mig och får veta vad det egentligen handlar om. Jag kan skriva, men orkar inte sammanfatta och strukturera. Jag försöker bar...

Av Månen - 14 januari 2015 00:02

Hej vänner!Mitt liv är ganska trasigt, men jag har så lite tid att reflektera över det, att jag inte har tid att känna saker. Det är en bra grej. Jag jobbar nämligen på två jobb samtidigt, utan att tjäna någon märkbar summa pengar. På det ena jobbet ...

Av Månen - 5 januari 2015 19:05

Min hjärna placerar alltid människor i fyra fack.  1: De jag inte kan ljuga inför2: De jag verkligen kan ljuga inför3: De jag ljuger för, bara för att4: De jag inte borde ljuga inför Den första gruppen, som redan från början "står över mig" är i ...

Av Månen - 1 november 2014 23:05

Av denna bloggtorka, borde någon anta att jag har varit försvunnen. Jag har faktiskt varit försvunnen, och saboterat mitt liv en aning mer än vad jag vanligtvis gör. Jag råkade få för mig att dra till Barcelona i fem veckor. Där blev jag scimmad och ...

Av Månen - 28 augusti 2014 21:07

Askall no-minder (longboarding) from Niklas Molander on Vimeo. ...

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards