Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Månen - 27 juni 2008 12:49

Vårat bildspel har totalt glömts bort. Därför gengäldar jag denna tragiska incident, genom att lägga upp länken till det "nya" bildspelet. Vi var ju som sagt var tvungna att radera det förra från Youtube, för att det var ett litet skämt min käre föredetta bilddlärare inte tolererade.

http://www.youtube.com/watch?v=cmoW-icGoyg

Kolla så mycket att era ögon brinner. Det är dom värda! Och lägg märke till förändringen i bildspelet, om du såg originalfilmen.
Ha't fint, peace out!

/Månen.

PS: För er som tror att det är ett vanligt bildspel, med typ semesterbilder, så tror ni fel.
Det är en hysteriskt spännande deckare!

Av Månen - 27 juni 2008 00:40

Jag studerar ju inte för tillfället, det vet ni. Jag är inte någon sablans ligist, som skolkar, nej verkligen inte.
Jag har sommarlov, och på sommarlov kan ligister göra annat än att skolka.
Till exempel dricka te och stampa sönder dyra viner, direktimporterade från dyra länder, med ägare som har kavajer, stråhattar och en Pina Colada.

Alltså lite som Robin Hood, ni vet. Ligister stampar sönder dyra viner för dom rika och..
Bekantar sig med dom fattiga. Till viss del. För som ligist kan man vara fattig.
En fattig uppväxt påverkar, så att man blir aningen mer kriminell, än om man växt upp i en bostad där tjänare tvättar taket åt en, bara för att man ber om det.
Även om det inte behövs tvättas i taket, så tvättas det av tjänarna. Det kanske bara är ett fåtal kakor som skapat ett fåtal smulor, uppe i taket, som tvättas.

Är det rätt? Ska dom rika få köra så med dom mindre rika. Ska tjänare alltid tjäna dom rika?
Såklart. Med Moderater i regeringen kan man inte tänka sig annat än att importerade lågavlönade polacker får tvätta kaksmulor i taket åt övergödda pojkar, som inte har en aning om hur en tomat ser ut, om den inte är inpackad i två kilo vispad grädde och en kvadratmeter mjukglass.
Tur att man inte invandrar till Sverige!

Dit jag vill komma med detta inlägg är - Bli inte ligist, då blir du fattig, fast lite mer som Robin Hood.
En fattig Robin Hood. Robin Hood är ju cool, för han kan ju skjuta pilbåge, så bra att ingen annan människa ens är kapabel att kasta en albatross så precist, som vad Robin Hood kan skjuta en pil.
Därför uppmanar detta inlägg barn, ungdomar, sjuksköterskor som lämnat vårdförbundet efter strejken, pensionärer och direktimporterade polacker att bli ligister.

Det enda jag kan tillägga är - Kör hårt!
Om alla blir ligister blir dom fattiga rika. Lite samma sak som att vara vänsterpartist!
Och då kan man ju fråga sig, vad fasen inte Robin Hood är Vänsterpartiets partiledare för.
Svaret är så självklart. Robin Hood lever i Sherwoodskogen, och det ligger inte i Sverige.
Om man invandrar till Sverige är chansen minimal att man någonsin lyckas påverka någonting alls i Sverige.

Så tyvärr, invandraren med högre planer på en karriär inom politiken. Du måste nog bränna ned hela riksdagen, innan du har en chans att påverka det du vill påverka.
Kanske vill du göra något så trevligt som att bara dela en kebab tillsammans med mig, på en flygande matta?

Om du är intresserad, så kontakta mig. Kebab är gott, flygande mattor är helt extremt döfestligt.. Tror jag.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards