Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Månen - 3 juni 2008 21:40

Här sitter jag och är lite av en tidsmaskin. Först lyssnar jag på The Strokes, sedan blev det Beatles och nu - Harry Brandelius.
Jag har alltså rest 60 år bakåt i tiden, ungefär. Harry gör mycket svängigare låtar än Basshunter, Jimmy Jansson och 50 Cent. Alla sommarplågor som finns, dom kan inte mäta sig med Salta Tåren, av Harry Brandelius.

Kort och gott kan man beskriva min tidsresa högst dramatisk och väldigt positiv.
Tur att jag inte ändrade någonting som förstörde för min framtid. Kanske hade jag petat på en väldigt hungrig mutanthöna, som åt upp mitt finger, så att den senare skapade ett enormt virus, på grund av att mänskliga kroppsdelar hamnade i dess tarmar.

Efter att mutant-hön-tarmar och mänskliga fingrar beblandas, skapas alltså ett virus som dödar i princip allting som finns, och inga proffesorer i hela världen kan stoppa det.
När jag sedan åker tillbaka till min vanliga tid upptäcker jag att jag är ensamm i hela världen, för mutanthönan har dött av ålderdom.

Helt ensamm i hela världen, fysatan vad tråkigt!
Fast kanske ändå inte.. Då får man dricka läsk på heltäckningsmattor och ha fötterna på bordet.
Kanske till och med sörpla i sig varma metaller, så att man bränner sönder halsmandlar, bihålor, hjärnsubstans och lever i en veva.
Allt som finns i halsen bara försvinner i molykyliska kolpartiklar!

Sörpla i sig flytande metall får man inte göra varje dag!

Men, för att återgå till hemskheter att vara ensamm i hela världen:
Jag skulle studerat en förjävla massa biologi, så att jag lärde mig kunnskapen att återuppliva döda.
Då skulle jag återuppleva alla djur som finns, sedan skulle jag göra som Noak.
Bygga en stor jäkla båt, mysa i solen, och akta fingrarna från den hemska mutant-hönan jag också råkat återuppliva.

För att skydda fingrarna måste man gräva ned dom i jord, förevigt. Så vem katten ska sköta ratten till båten då?

Det blir nog ett pålitligt djur som ska få den uppgiften. Kanske en björn av dess allra pålitligaste slag.
En stark björn, som kan slå undan hönor som bits.

Äsch. Jag orkar inte skriva mer!

Dagens visdomsord: Blöt ner sandpappret innan använding, det förhindrar arga blickar och rasande elakingar som bara vill dela ut ett kok stryk.

/Månen.


Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards