Alla inlägg den 5 april 2010

Av Månen - 5 april 2010 15:20

Nu sitter jag och tänker på en sak här. Jag städar rummet, och då tänker jag på städrelaterade saker. Just nu tänker jag på att människor som har så rent hemma hos sig att dom kan hälla ut maten på golvet och slicka i sig, är ofta dom människorna som faktiskt inte äter med maten på golvet.

Alltså, människor som äter på golvet är antagligen dom snubbarna som inte städar rummet alls, lever på socialbidrag och har som favoritsysselsättning att studera dammfläckar i taket 12 timmar per dag, då dom inte kollar på TV-shop eller 80-talskomedier. Om dessa socialbidragssnubbar hade haft som favoritsysselsättning att städa, så hade det varit ursäktat att dom åt sina fiskpinnar med parkettgolvet som tallrik.

Men just dom människor som faktiskt har det så städat hos sig, det är dom som faktiskt äter med kniv och gaffel, med tallrikar på bord. Dåligt! Vi borde ändra på det! Rikemansfolket ska ned på golvet för att få sin näring! FÖR SJUTTON!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards