Alla inlägg den 2 april 2010

Av Månen - 2 april 2010 13:17

  
Inatt hade jag som sagt var en liten överraskning för min härliga kamrat Wilhelm Forsnäsgård. Sedan drog vi och såg på två filmer i en privat biograf, ägd av Värmlands Filmförbund. Vi har tillgång till det eftersom min kamrat Wilhelm är så häftig att han faktiskt är medlem där!


Vi såg på två filmer, men vi insåg fort att vi skulle kunna göra bättre filmer än så! Vi hade enorma planer! Fast, jag ljuger. Vi såg bland annat på Trainspotting, och den filmen är nog det bästa som någonsin gjorts!  Men i alla fall, vår egna film handlade om müsli som hade en zombieeffekt på den som åt det eller fick en müsliförpackning intryckt i ansiktet. Det blev en spännande skräckis! Tror jag... Vi kunde inte regigera den där, nämligen!


Men efter det var det dags att sova. Vi sov i biografen, först med ryggen över armstöden, och sedan skedade vi armstöden istället. Med kroppen hängandes i luften. Så jag sov lite som Babylons hängande trädgårdar, fast jag var inte en trädgård. Och jag flög liksom lite mer inatt än vad Babylons fjantiga krukväxter någonsin gjort!


/Månen.


PS: Jag kladdade ned en liten bild på hur jag såg ut, när jag försökte imitera Babylons hängande trädgårdar inatt. Jag somnade sådär i två timmar, och blev utsatt för det som Wilhelm kallar för "minussömn". Jag förlorade två timmar, istället för att känna mig utsövd av den sömnen som biografen erbjöd.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards