Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Månen - 2 maj 2010 16:20

Händelserik helg, må jag säga. Firade valborgsmässoafton fast på ett tåg från Göteborg till Karlstad. Kom fram till Karlstad 21:30, när jag egentligen skulle ha varit i Karlstad 19:40 ungefär. Men väl framme i Karlstad så blev det liv i kajutan. Då jädrans samlades ett stort gäng, och vi gled sakta genom Karlstads gator. Vi hade nog ganska trevligt, och just då var jag på topphumör.

Dagen efter det, så åkte vi iväg till bondemarker. Och sov. Det var en skön sovstund i bondemarkerna. Efter uppvaknandet var det söndag, och jag och gossarna gled ut. Där tappade jag en fotboll och hittade en  yxa. En yxa är mer värd än en fotboll, men yxan var trasig. Så det var lite dåligt ändå.

Vi traskade några kilometer ut i skogen, och byggde en fin liten koja. Jag drack cider, som jag faktiskt lyckats köpa själv. Alltså ser jag ut att vara arton, nu för tiden. Faktum var att jag ville ha min 2,25:a utköpt av min kamrat Jocke, men jag glömde bort min egna kod till kortet som jag lånade ut till honom. Men eftersom jag glömt bort min kod, så fick Jocke alltså visa legitimation istället. Men eftersom kortet var mitt, så behövde jag mitt leg. Alltså visade jag fram mitt leg, till mitt kort, och fick min cider.

Nu har jag dessutom en överraskning till världen. Den avslöjas efter att den överraskat lite, bara!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards