Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Månen - 17 maj 2010 22:50

Dagen. Återigen en dag. Att berätta om. Fast jag orkar inte. Kanske var det längesedan jag gjorde någonting annat, än att berätta om en sabla dag.

Jag väljer den här dagen att undvika dagar. Att berätta om. Undvika dagen. Kanske ska jag berätta om hur fruktansvärt fint det ska bli med Peace and Love? Att jag springer runt och är i extas inför den dagen. Men Danmark blir coolare. Jo, just det. Jag ska till Danmark i sommar. Med kompisar. Vi har ett tält, tillsammans. Det är redan ganska trasigt, och det har bara använts en gång. Men jag ska få mina kamrater att punga ut för det, ändå. Det kostade mig nämligen tusen riksdaler, och tusen riksdaler är inte pengar som man gärna vill lägga på ett tält. Själv.

Förut försökte jag ladda ned lite, också. Det gick inte som jag trodde att det skulle gå, för The Piratebay var tydligen inte villig att öppnas idag. Som hemsida. Underligt. Jag har börjat lyssna på några ganska coola ålar, och då vill jag gärna ha dem på mp3:n. Eels, heter de.

Annars kanske jag kan säga att min vän Kastanj Fihrman startat en egen firma. Kastanj-firman heter den. Fyndigt, tycker jag, eftersom han ändå heter Kastanj Firhman. Och då låter hans firma ungefär som hans namn. Asfestligt!


/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards