Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Månen - 29 januari 2009 20:14

Inte är jag chipssugen. Inte heller är jag trött. Inte särskilt hungrig, törstig eller har scharlakansfeber. Inte svartsjuk, inte överkysst. Jag vet inte riktigt vad jag är. Jag är i alla fall här nu.

Och skriver blogg. Trots att jag inte har den blekaste om vad jag ska skriva om. Kanske ischoklad, kanske smörgåspålägg. Nej. Detta är ingen matblogg, alltså ligger dom ämnena utanför mitt bloggområde. Vad ska då detta inlägg handla om? Töntig leverpastej.. Nja. Fortfarande mat. Kanske tåg och vardagsincidenter? Tyvärr har jag sällan upplevt jättehäftiga tåg, och denna dag har inte varit speciell alls.

Så jag antar att detta inlägg får handla om tapetklister. Tapetklister är klister som man tapetserar med.. Punkt slut.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards