Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Månen - 4 januari 2009 23:59



Eftersom många av dessa bilder innehåller dessa kläder, vill jag informera er om att detta är vad jag köpte i London. Alla bilder utgår ifrån det här. Nästan! Om du har ett öga för detaljer kan du upptäcka att Axeflaskan inte är en Axeflaska, som man kanske tror. Det är nämligen en Lynx-flaska. Den engelska Axen heter alltså Lynx! Fräsigt värre!


Jag vet en sak. Det är att modebloggar och bloggar som handlar om meningslöst tjafs, ofta blir dom största bloggarna. Eftersom min blogg räknas som en fjuttig liten struntblogg om man ser till till exempel Blondinbellas, ska jag därför göra ett försök att utmana henne. Jag ska lägga upp lite bilder på kläder jag köpt i London eller fått i juletid.

Även en del semesterbilder från London lär förekomma. Och lite annat smått och gott! Varsågod, och ta gärna för dig av bilderna. Dom lär smaka!



Denna bild tycker jag blev ashäftig. Den föreställer mig och min kära mor, och detta foto är inte arrangerat. Dubbelhäftigt!



Jag umgicks med spillevinken Steven Spielberg lite i London. Han är en häftig typ. Rekommenderas starkt!



Paul McCartney är en snällis. Dock ser han ut att vara gjord av vax. Lustigt!Ringo Starr däremot ser ut att vara en plastig kopia av "Nalle" ur TV-serien Nalle har ett stort blått hus.




Jag tänkte att denna bilden skulle visa min Pizzasalladland-T-Shirt tydligt. Istället blev det en otroligt egocentrisk bild på mig. En Måne.. I en T-shirt och hatt. Det är i alla fall en julklapp från min kära mor och far, denna T-shirt.



Här är jag framför Big Ben. Det är en stor sak. Väldigt stor sak. Men om man kollar in detaljerna på detta mästerverk, kan man faktiskt urskilja ett urverk. Det gömmer sig alltså en klocka mitt i tornet. Häftigt!



Detta är fräsiga jag, iklädd min snitsiga skjorta jag köpte i London. Lägg också märke till att jag lutar mig mot det absolut fräsigaste av allt på hela jorden. En pansarvagn.. GJORD FÖR TVÅ PERSONER!!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards