Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Månen - 12 januari 2009 20:59

Dagen idag har varit förvirrad. Full av spontana grejer. Jag kände att jag inte orkade någonting längre, så jag gick runt i skolan och hoppades att någon tuffing skulle slå sönder min hjärna. Men det inträffade aldrig. Jag betedde mig ganska stökigt och störde mina klasskamrater precis som dom gjort med mig hela min första termin på HUC. Jag betedde mig verkligen inte som den vanliga tystlåtna personen jag brukar vara.

Jag orkade inte göra ett dugg i skolan. Jag var bara där och förstörde dagen för mina klasskamrater. Sedan hittade jag på lite spontana upptåg, som till exempel att gå rakt in till studievägledaren för att fråga om möjliga vägar att bara komma bort från min annars lite småtragiska vardag på HUC. Fyfan vad jag hatar det nu. Jag kände en stark ilska mot det just idag.

Så jag planerade min flykt från alltsammans i detalj. Jag ska fly på ett godståg och bli luffare i Norrland. Det är mina nuvarande planer.. Och det innebär alltså att denna blogg läggs ned.

För nu orkar jag inte längre. Jag orkar verkligen inte uppleva min vardag var dag (Hehe. En form av ordvits).. Jag vill uppleva någonting spännande. Bara fly från hela faderullan. Uppleva världen och humor. Humor som innestängs i min annars så fantastiska och kreativa hjärna..

En sådan luffarresa till Norrland innebär nämligen total självständighet. Om man blir ensam krävs det åtminstonde någon form av vän, så jag får antagligen satsa stenhårt på att bli schitzofren, så att jag åtminstonde kan roa mig själv med min utomordentligt fiffiga humor. Underbart att få uppleva humor. Humor är en extrem bristvara på HUC. Ingenting kan i nuläget roa mig på HUC.. Alls.

/Månen..

PS: En annan cool grej jag gjorde var att springa omkring lite på Tingvallagymnasiet, utan att ha ett ordentligt syfte med det. Jag gick omkring där lite själv och studerade lite människor. Dom trodde nog att jag var en psykopat som spanade in mordoffer.. Det stärkte mina tankar om mig själv. Jag syntes! Jag var en utomstående som tittades ut lika mycket som en raggare på en Hem och villa-mässa.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards