Alla inlägg under maj 2009

Av Månen - 6 maj 2009 20:59

Jag har överlistat teknologin ytterligare en gång. Jag har figurerat ut hur man massproducerar videobloggar, utan att något fordon sätter käppar i hjulen för mig!

Av Månen - 6 maj 2009 00:09

Shitsingen i jävlarns gata. Jag har börjat med någonting helt nytt för mitt liv. Jag testade att börja videoblogga. Det är faktiskt stencoolt!

Så jag tror att jag fortsätter med det. Det är minsann döroligt!

Av Månen - 5 maj 2009 19:08

Jag gjorde någonting som jag verkligen inte ångrar idag. Dock försökte tjuven hålla mig kvar. Nu blir ni intresserade. Handlar det här möjligtvis om att jag gjort en hjälteinsats, inom min superhjältekarriär? Har jag besegrat skrukar idag?

Nä. Jag har avaktiverat mitt Facebook-account. Jag förstod mig nämligen aldrig på det, och jag inspirerades starkt till att göra det, efter att ha läst inlägget http://woodpig.bloggagratis.se/2009/05/04/1643810-putt/ på Woppes blogg.

Nu är jag nöjd över min initiativförmåga. Det känns jävligt fritt att slippa få 19 mail per dag från läskiga karatepojkar och gorillaluktande svettiga främlingar. Det var även jävligt irriterande att få vänförfrågningar från vänner, bara för att det tog plats i min inkorg. Men i alla fall.. Nu är jag fri!

Bilden föreställer hur svårt det är att ta bort sitt Facebookaccount. Först måste man svara på kluriga frågor, sedan måste man skriva en klurig kod. Koden är alldeles för klurig för att man någon gång ska ha en chans att få lämna Facebook. Dom vill ha mig kvar, nämligen.

Men jag knäckte koden! Jag vann överlägset över Facebook och dess hjärntvättade undersåtar...

Av Månen - 4 maj 2009 21:38

Jag har skaffat en festlig hårfärg i luggen, minsann. Varför? Ja, det vette fasen, egentligen. Jag fick ett plötsligt infall av att jag behövde förändring, nu när studiebidraget kom. När jag blir rik blir jag rentav tossig och gör lite impulisva grejer, som jag senare kanske ångrar. Men kul är det!

Jag har för övrigt även köpt en cool skjorta nu. Den är snits, må jag säga!

För att få lägga till ett Post Scriptum, så lägger jag till Post Scriptumet: Det är underbart skönt att ha Spotify. Oj, så skönt det känns. En julklappssäck fylld med pengar är ungefär något som jag vill ha lika mycket. Så bra är det!

Av Månen - 3 maj 2009 14:58

Jag ska starta en superhjälteförening snart, har jag tänkt. Jag ska affischera lite över staden, för att se om det finns något möjligt intresse. Jag tänkte mig någonting i stil med:

Är du supersugen på att bli superhjälte? Har du alltid velat bekämpa skurkar? Tycker du att Karlstad är en otrygg stad?

Gå då med i Son of a Moon. Föreningen för er med skurkjagarglimten i ögat. För er som verkligen vill utföra hjältedåd, utan att vara polis. Vi tillsammans ska skapa oro bland skurkvärlden, och ger oss ett tryggare Karlstad!

Skrukar. Se upp! Skrukarna ska inte få vara skrukar längre. Dom ska bli fängslade skrukar. Skrukar, skrukar, skrukar. Varför valde ni skrukkarriären?

Så anmäl ert intresse till mig på: 0735-162092. Ni betalar en liten summa för att få ut erat personliga superhjältevapen. Mitt superhjältenamn är tyvärr hemligt.

See ya there!

PS: Roligt att Josef K valt att kalla deras Myspace-sida för www.myspace.com/josefkuk. Dom är ju nämligen från United Kingdom. Nä. Det var inte så kul, faktiskt. Men det är sånt som kan vara kul om man har en lite tråkigare humor. Så det är ju tur att jag inte skrattar jättemycket åt att hans Myspace-sida heter så. För då hade jag varit en torris..

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards