Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Månen - 10 maj 2009 23:16

Jag funderade på att byta bloggadress, till blogg.se. Men det sket sig något riktigt gruvligt, alltså!

http://moonlander.blogg.se finns redan. Och det var det som jag hade tänkt heta. En död unges blogg är det. En unge som vi kan kalla för Alex Molander. Alltså är det inte så unikt tänkt av mig att pimpa till mitt efternamn med "Moonlander". Fasen i gatan. Den där bloggen gör mig bara ledsen!

Han är ju för fasen död. Kan dom inte bara skänka bloggnamnet till mig, istället?

Av Månen - 10 maj 2009 22:45

Det smurrklas i min skalle. Den friglomigerar fullständigt. Nästan som en skaronbomb.

Ungefär så känner jag mig. Att ord kan beskriva någonting så bra, alltså!

Jag är alldeles virrig idag, på grund av att hjärnan spelade mig ett spratt imorse. Jag vaknade, trodde jag. Klockan var nio. Min granne har satt igång att borra sönder sin mur. Jag vaknar till litegrann och ställer mig i fönstret.

Plötsligt ser jag grannen komma farande mot mig med en kulspruta. Han har två undersåtar med sig, som glor elakt på mig. Jävlar vad rädd jag blev av min hjärnas spratt. Eftersom jag var vaken var det ännu konstigare. Men jag gick och la mig direkt efter kulspruteattacken.

Sedan sov jag i 6 timmar till. Så inatt har jag sovit i 12 timmar, vilket är underligt mycket. Speciellt när grannen borrar i sin mur jättemycket. Det låter megahögt!

Resten av dagen har jag bara varit virrig. Riktigt borta, hela dagen. Trots så mycket sömn!

THAT'S WEIRD!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards