Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Månen - 12 maj 2009 23:11

Spotify ger mig trygghet. Den ger mig pant. Stjäl jag trosor på H&M så kan jag alltid lita på att Spotify finns där för mig, om jag hamnar i klistret. Då har jag alltid möjligheten att avnjuta Christer Sjögrens ljuva stämma i min isolerade cell, bara jag har tillgång till Spotify, vilket jag alltid har, eftersom Spotify är en parasit.

Spotify förökade sig med mitt skallben nyligen, så nu kan jag avnjuta Spotify i mitt huvud. Mycket praktiskt, och verkligen att rekomendera!

För Spotify finns alltid där för mig, likt en vän utan talförmåga. En riktigt bra vän, som kan partytricks och har rättighet att smutsa ned mobbare. För Spotify erbjuder mig det åttiotal som jag aldrig upplevt.

Spotify är som min tredje stortå efter en lång vandring i alperna. Som min klistertub då man förväntas ha med sig en klistertub. Som mitt kex på en onsdag!

Fan, Spotify. Lämnar du mig nu, då far mitt liv till Nigeria och blir en illegal melonhandel.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards