Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Nikleif är en farlig gangster!

Av Månen - 17 april 2009 02:00

Jag äter gamla ostmackor, och är på älgjagarhumör. Egentligen är jag mest taggad på att bli ihjälslagen av ett coolt gäng , kallat Cool gang. Jag ska verkligen provocera dom till att slå ihjäl mig, för finns det något coolare än att kunna skryta om att man blivit dödad av Cool gang? Jag ska se till att jag blir ihjälslagen imorgon. Jag ska inte ha med saker av värde.

Jag hade med min longboard när jag mötte dom förut. Dom försökte sno min longboard för att slå ihjäl mig med den. Tyvärr är jag alldeles för rädd om min longboard, för att jag skulle tillåta det. Och tyvärr är jag alldeles för stark för att dom ska kunna rycka den ifrån mig. Så Cool Boy klargjorde för mig att vi hade en "ouppklarad sak att ta hand om". Sedan sa han att vi skulle gå in i skogen, så antingen hade han förberett en fin överraskning åt mig, eller så skulle Cool Boy ta fram sin farliga kökskniv igen.

Någonstans i hela fadderullan förklarade jag att jag inte var så sugen på att dö just idag. Cool Boy taggade till som fan och knuffade ner mig i en buske. Jag förklarade att busken var jättebekväm, och att jag inte längre hade någonting emot att bli dödad, eftersom jag hade det så bekvämt i buskarna. Cool Boy blev chockad. Han försökte även hota min kära kamrat Fredrik, men eftersom Fredrik inte har någonting med "grälet" att göra blev det genast jag som taggade till. Jag förklarade för Cool Boy att det var jävligt dumt av honom att blanda in utomstående. Dom försökte nämligen sno även hans longboard, för att slå ihjäl mig. Och Fredriks longboard är alldeles för fin, för att aldrig mer kunna användas efter att ett skallben dinglar i truckarna.

Jag fortsatte dra lite kaxigheter, och berätta för dom att dom skulle ge blanka fan i vad dom höll på med.

Cool Boy jagade mig. Jag sprang, dock inte för att jag är rädd för att få en så häftig död som att bli mördad av Cool gang, utan för att min longboard kostar 1100 kronor, och att Cool Boy garanterat skulle repat den om han fortsatt med sina farligheter.

Imorgon ska jag inte traska med min longboard. Då blir mina möjligheter till framgång, kändisskap och dumdristighet större.

/Månen.

 
 
Karin

Karin

17 april 2009 09:49

Det här låter spännande

http://karinekman.bloggagratis.se

 
Malle

Malle

17 april 2009 14:22

Inte visste jag att vi hade sådana hemska typer i skåre

http://musikego.bloggagratis.se

 
Malle

Malle

17 april 2009 14:24

varför byta namnen btw?

http://musikego.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linnea

17 april 2009 18:21

hände det på riktigt? i så fall är du min nya idol

 
Månen

Månen

17 april 2009 19:26

Det hände på riktigt. Linnea; Kolla Royalty-Crew på bilddagboken, så förstår du varför dom hatar mig..

Dom heter nämligen egentlige Loyalty Crew, och jag driver sönder dom..

http://moonlander.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linnea

17 april 2009 21:31

ok: du är min idol! så sjukt bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Månen - 16 januari 2015 22:19

Jag vaknar och bla bla bla jag orkar inte. För jag vet inte vad som kommer hända. Men någon gång i livet så kanske jag ändrar mig och får veta vad det egentligen handlar om. Jag kan skriva, men orkar inte sammanfatta och strukturera. Jag försöker bar...

Av Månen - 14 januari 2015 00:02

Hej vänner!Mitt liv är ganska trasigt, men jag har så lite tid att reflektera över det, att jag inte har tid att känna saker. Det är en bra grej. Jag jobbar nämligen på två jobb samtidigt, utan att tjäna någon märkbar summa pengar. På det ena jobbet ...

Av Månen - 5 januari 2015 19:05

Min hjärna placerar alltid människor i fyra fack.  1: De jag inte kan ljuga inför2: De jag verkligen kan ljuga inför3: De jag ljuger för, bara för att4: De jag inte borde ljuga inför Den första gruppen, som redan från början "står över mig" är i ...

Av Månen - 1 november 2014 23:05

Av denna bloggtorka, borde någon anta att jag har varit försvunnen. Jag har faktiskt varit försvunnen, och saboterat mitt liv en aning mer än vad jag vanligtvis gör. Jag råkade få för mig att dra till Barcelona i fem veckor. Där blev jag scimmad och ...

Av Månen - 28 augusti 2014 21:07

Askall no-minder (longboarding) from Niklas Molander on Vimeo. ...

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards