Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Månen - 25 juli 2009 20:35

Mycket har inträffat under veckan som passerat. Mafia Wars har konkurrerat ut det här med bloggande, gällande rolighet. Därför placerar jag bloggandet längst ned på stegen of bravery. Den knuffades ned där, för att skorstenen inte längre behövde putsas. Jag kör med fjärrvärme nu, skulle man väl kunna säga. Då behövs det inga skorstenar, och framförallt inga smutsiga sådana..

Så nu ligger spelet Mafia Wars högt värderat i min pôjkvaskerhjärna. Jag inser att min uppväxt förspillts på onödigt skrivande, när jag istället kan uppleva all spänning som gangstervärlden erbjuder. Så spänningen (dock den virtuella) får mig att tänka till. Och Mafia Wars står på prispallen, tyvärr, mina glada vänner.

Ni kan ju alltid skaffa Mafia Wars och adda mig på Facebook. Då får jag en större liga, och kan prestera bättre!

Någon dag ska jag dessutom förverkliga mina drömmar, och uppleva spänningen på riktigt. Jag ska göra ett museiinbrott på Lesjöfors museum någon dag, då jag avverkat ungefär 19 år av mitt annars inte så spektakulära liv.

Farväl bloggeriverkstaden, välkommen virtuella spänning!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards