Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Månen - 16 juli 2009 16:15

Wow, 40 år sedan månlandningen. -69 verkade vara ett speciellt år, eftersom Brian sjunger så vackra ord om det. Månlandningen, detta spektakel som fått både skeptiker och mänskligheten att blekna av avundsjuka på Neil. Neil kan vara den häftigaste människan i världen!

Landa på månen, det är min dröm. Jag ska bo där, som sagt var. Med en hund. Jag vill bara hylla månen, för att månen är så vacker! Månen är världsbäst. Den har rätt att få sno mitt namn, lite. Verkar jag inte romantisk, när jag pladdrar på om hur mycket jag gillar månen?

Meningen är inte att vara romantisk. Meningen är att jag tycker att månen är snygg. Nu fick jag in både lite skryt och lite sanning!

/Månen.

Av Månen - 16 juli 2009 02:33

Hur kom man på att det är skönare att svälja maten än att bli mätt? Så är det ju med nudlar. Så antagligen är det den som uppfann nudlar, som kom på att ibland kan det vara trevligare att bara svälja någonting, än att slippa kurret i magen.

Jag åt nudlar nyss. Det var gott. Biffsmak var det på dessa nudlar. Oj, vad skönt det var att svälja!

Idag har jag varit hos Farmor och farfar, samt fikat på ett café och åkt en jädra massa longboard. Sedan lekte jag med Freddanpeddan och Antepantevante. Detta är en liten minnesanteckning för mig själv.. Du behövde inte läsa det!

Jag använde det lite som en dagbok.

/Månen 09.07.16-02:36 (Dagen det mesta hände på var 09.07.15)

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards