Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Månen - 7 juli 2009 12:57

Gräsklippningens dag idag. Ändå kan man inte klippa gräsmattor, för att gräsmattorna är fuktiga. Men det är gräsmattornas problem. Jag behöver inte låta mig kontrolleras av någonting så grönt och fuktigt. Fast ändå känner jag hur gräsmattorna rycker i mig.

Jag är lite sugen, ändå. Gräsklippning är lite trendigt i min skalle. Det är som att gräsmattorna fixat någon form av kontroll över mig, ändå! Gräsklippardemonen slog kanske ned mig, och drog in mig i en liten hydda, för att bjuda på smuggelsprit och knark. Sen dess har jag gillat gräsklippardemonen, och skallen gör undermedvetet honom en tjänst, genom att göra gräsklippning trendigt i min skalle.

Det är min förklaring till varför det sprätter i benen på mig. DAMN! Nu drar jag och torkar gräsmattan med hårtork och klipper den med en gaffel. Have it nice!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards