Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Månen - 4 februari 2009 22:31

Dagarna har såklart passerat.. Långsamt. Men så fasen heller att min helg gjorde det! Min helg har varit den bästa på länge. Väldigt länge. Min kära kamrat Sebb bor i Falköping. Jag, samt fem till av mina kamrater, var och hälsade på. Vi gjorde så trevliga saker som att till exempel planka oss till Göteborg, äta kinamat, uppleva kamratskap och diska. Fysatan vad bra det var!

Jag köpte bland annat världens häftigaste tröja. Jag kommer med lite bilder nu! Fränt, inte sant? Jag har även testat en ny musikstil lite. Den heter ska..

The Specials är min försökskanin för tillfället. Dom låter som gudaplåster efter en farlig gangsterfight.. Det jag lyssnar mest på för tillfället är The Cure och The Specials..

En av dessa bilder jag laddar upp nu föreställer min härliga vän Mats the boy! Så ställ dig ned på knä och börja avguda!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards