Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Månen - 20 februari 2009 19:29

Ja, ett sportlov har tagit sin början. Vi Karlstadbor får hålla ut länge, för att slutligen få vårat älskade sportlov. Dock innebär ett sportlov minst en veckas uppehåll från denna blogg. Dels på grund av att det är skönt att ta semester från den, dels för att jag reser bort till Idre, och därmed inte har tillgång till varken internet eller dator.

Så återigen blir det ett hål i månaden februari. Det har redan blivit ett sådant i kalendern, men nu blir det alltså ett till. Och ett plus ett är två. Alltså är det två hål i min kalender. Och idag är det fredag. Kanske är det den bästa dagen på året?

Japp. Det är det. Utan tvekan! Förresten är jag en lycklig snubbe. En lycklig snubbe med lena tänder. Apropå det, så heter faktiskt min engelskalärare Lena! Lustiga små sammanträffanden man kan stöta på i den här världen, alltså! Helt otroligt!

/Månen..

PS: Min kompis Joakim The Friend fyllde 17 år igår. Det vill säga: Om ett år kan den grabben köpa snus åt sin pappa, som dessvärre slutat snusa, nu när han skulle kunna utnyttja sin son för en liten tjänst. Attans!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards