Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Äh, vad fasen! Jag ska låta er frossa i inlägg!

Av Månen - 15 februari 2009 20:15

Jag känner egentligen inte för att skriva, egentligen. Men för att vara lite snäll, och för att ingenting annat upptar min annars ganska ljuva helgdag, så ska jag låta er få ett litet inläggskalas att smaska i er. Jag ska inte bli någon högtravande snobbätande häst, men jag tänkte ändå.. Skriva..

För jag känner mig manad till det här, eftersom jag bara kastat ned er i en burk med rostade bönor, stängt locket och inte informerat er om att bönorna inte är ätbara, utan att dom egentligen har legat blöta bland giftiga strumpor. Alltså, detta är mitt sätt att beskriva hur jag bara sket i att informera er om min lilla fina resa till Dalarna. Fast bildligt, för dom som inte förstod, då.. Ni behöver inte vara oroade!

Nu ska jag springa till jobbet tänkte jag.. Tjingeling! Nejfysatan i gatan, vad jag ljuger hejvilt. Alla vet ju att jag inte arbetar alls. Alla vet att jag är en lat liten pluggande förstaklasselev, som inte arbetar mer än vad en trasig myra kan köra bil!

Fan vad jag är lat. Jag ska nog börja bygga torn av smutset från mitt golv, som jag hittar ibland. Eller en koja.. Nu ska jag i alla fall vara hemma denna vecka, så att ni vet. Jag ska nog bada lite bastu, ta emot lite kritik, hoppa på någonting hårt och slicka på elstängsel..

Så god afton mina kära undersåtar, vänner, främlingar, idoler, slavar och smutspatrask!

Höhö. Jag tycker att Bajsglufsarspöket Hugo är en bra låttitel, för övrigt.. Jättebra, till och med!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Månen - 16 januari 2015 22:19

Jag vaknar och bla bla bla jag orkar inte. För jag vet inte vad som kommer hända. Men någon gång i livet så kanske jag ändrar mig och får veta vad det egentligen handlar om. Jag kan skriva, men orkar inte sammanfatta och strukturera. Jag försöker bar...

Av Månen - 14 januari 2015 00:02

Hej vänner!Mitt liv är ganska trasigt, men jag har så lite tid att reflektera över det, att jag inte har tid att känna saker. Det är en bra grej. Jag jobbar nämligen på två jobb samtidigt, utan att tjäna någon märkbar summa pengar. På det ena jobbet ...

Av Månen - 5 januari 2015 19:05

Min hjärna placerar alltid människor i fyra fack.  1: De jag inte kan ljuga inför2: De jag verkligen kan ljuga inför3: De jag ljuger för, bara för att4: De jag inte borde ljuga inför Den första gruppen, som redan från början "står över mig" är i ...

Av Månen - 1 november 2014 23:05

Av denna bloggtorka, borde någon anta att jag har varit försvunnen. Jag har faktiskt varit försvunnen, och saboterat mitt liv en aning mer än vad jag vanligtvis gör. Jag råkade få för mig att dra till Barcelona i fem veckor. Där blev jag scimmad och ...

Av Månen - 28 augusti 2014 21:07

Askall no-minder (longboarding) from Niklas Molander on Vimeo. ...

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards