Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Månen - 8 maj 2011 01:02

Jag försökte supa mig berusad på nattluften, men kompletterade det med hemmabryggt vin, som jag smög mig in på UNOs toalett för att smutta på. Vi var tre grabbar, som smuttade vin på handikapptoaletten. Vinet smakade ungefär som att tugga jäst och samtidigt äta ett ruttnande äpple som dessutom har dålig andedräkt. Jag misslyckades med berusningen totalt, och smög mig istället in på en uteservering. Där andades jag nattluft och såg människor traska förbi. Berusad lyckades jag ändå inte bli.

Så jag misslyckades med lördagens uppdrag. Det enda uppdraget man faktiskt har på lördagar. Att dricka sig kontaktbar för allmänheten. Istället kom jag tillbaka till min lägenhet, åt en Risifrutti och kysste aldrig min tyska fru god natt. Nu sover jag.

I min sömn finns det inte plats för annat än småfisk och ibland även fjärilslarver. Det är vad nattens drömmar får handla om. Hoppas att fjärilslarverna utvecklas till attraktiva tyska fruar, och att småfisken blir stora hästar, som man kan rida på. Då kan jag sniffa häst och flicka på UNOs toalett, istället för jäst spya med smak av äpple. Detta hemmabryggda vin kan nog vara något av det hemskaste mina smaklökar fått för sig att gå med på att svälja.

/Mond.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards