Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Månen - 18 oktober 2011 21:34

Inatt jobbar jag med sådan gafflig truck jag är utbildad för att köra. Det ska bli kul, för jag brukar nynna i mina sångtexter att jag kör gaffeltruck. Nu går mina drömmar i uppfyllelse. Drömmer gör man på natten. På natten kan man smörja ögonlocken med solrosolja om man vill sova. Annars kan man strunta i det och vara vaken istället. Det är tur att mina ögonlock är inställda på "titanportsläge", vilket innebär att de är hårda som gatusten och bara stängs om man kan lösenordet, "friterat blod med blod, tack". Jag valde ett så hårt lösenord för att bevisa hur hårda mina ögonlock kommer vara inatt! Dessutom är jag en mycket hård kille som gärna slår min fru.


Jag är taggad likt smörkolossen som täpper till avlopp på sin fritid.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards