Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Månen - 2 oktober 2011 23:44

Söker jobb som slagskämpe. Har tidigare meriter från krig, då jag har varit både riddare och diktator.

Annars så hoppas jag att någon potentiell arbetsgivare ger mig jobb som truckförare. Jag har nämligen nyligen skaffat utbildning för en sådan där gafflig truck, och jag ser även mina tidigare diktatorjobb som meriterande för lagerjobb, då jag packade mina motståndare i små trälådor och skeppade dem några mil ifrån min egen lägenhet.

Jag vet att världen vill att man ska kämpa lite för att få ett jobb, men jag tycker att jag söker fortare än vad smör kan smälta vid en kaktusfarm. Ändå är jag inte tillräcklig för den här världen.

Arbetslöshet är som skrumplever. Man känner sig lite trasig, och båda sakerna beror på alkoholism.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards