Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Månen - 13 januari 2011 00:32

Det är hårdare tider nu, tyvärr, och intresset för denna bloggen är svagt. Jag vet inte om ert intresse är svagt, och jag förstår om ni upplever mig som en svikare nu...


Men jag tänkte testa att blogga på http://www.nattstad.se/TheMoonlander i framtiden... Det är så att min ekonomi är lite dålig, och jag fick ett lite häftigt erbjudande om pengar på den sidan. Eller ja, alla får det erbjudandet, men jag tänkte att det var värt en chansning! Så jag slog synten i garaget och hoppade över ån, så att säga!


Men jag lämnar er inte, det tror jag inte. Jag kan titta in här och berätta då och då, om hur mitt nya liv som brat är. Annars kan ni ju alltid följa mig på ovanstående länk. Peace out.


(And I'll be back. Detta är ju ändå min barndom. När pengar inte är viktigt i världen längre, så lovar jag att jag ska använda en psykologisk försvarsmekanism kallad regression. Den går ut på att man drar sig tillbaka till barndomen... De bekymmersfria dagarna, oberoende av pengar)


Peace out. Igen!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards