Alla inlägg den 26 december 2012

Av Månen - 26 december 2012 05:37

Den här dagen har jag byggt en kvinna av snö på taket av min bil och rakat av håret på min kompis, för att sedan återanvända det och göra ett par stiliga polisonger av det. Jag fick smyga mig in i mina föräldrars rum när de sussade och snarkade i nattmörkret, likt en lönnsirapmördare, för att tassa mig in och stjäla lite pappersklister till mina polisonger.Tyvärr har jag bara en polisong kvar, men den är ståtlig som om den vore gjord av cellmembran. Kvinnan på biltaket blev naken, storbystad och uppseendeväckande, eftersom folk vanligtvis inte brukar köra runt med nakna kvinnor gjorda av snö på biltaket.


När denna festliga kväll tycktes vara till ända, såg jag de fyra sista avsnitten av Mysteriet på Greveholm, och fick mig ett litet skratt. Jag lade märke till att Saga i denna saga, slickade i sig lite örnlejonsnor, som om det hade varit en burk Nutella hon fått i namnsdagspresent av konungen själv. Scenariot utspelar sig som så att hon häller lite peppar på gripens näbb, och sedan nyser detta örnlejon. Glupsk som hon är slickar hon i sig, och tänker nog "det är ju bara lite örnlejonsnor, och det verkar ju gott". Hon ser i alla fall ut att tycka det är gott, om man analyserar hennes minspel.  


  
När jag sedan printscreenade denna bild, insåg jag att bilden gör sig bra för att statuera exempel för något rentav vedervärdigt. Det här ser nämligen ut som vad majoriteten av män över 13 år har som favoritgenre, när det gäller film. Och varför det i detta fall skulle vara vedervärdigt, är för att denna flicka ser ut att vara under 32 år. Hon ser faktiskt ut att vara 20 år yngre än 32. Att ha denna typ av film som favoritgenre är inte bara FUCKTED, utan faktiskt även brottsligt. Att begå brott är fel. Därmed även vedervärdigt.


Varför skulle man börja slicka i sig dess snor, om man är på väg att bli attackerad av denna fruktansvärda pannkaksglufsande best?

PS: Om jag blir nyst i ansiktet glufsar jag inte i mig av godheterna som hamnat i mitt ansikte, för det innehåller nämligen massvis av bacillusker. Fast det kanske inte örnlejonsnor gör, men jag kan inte uttala mig så mycket gällande det, jag är nämligen inte så insatt i gripars snor och dess smittorisk när det intas oralt.


PS igen: För att ingen skulle tro att min nakna snökvinna på taket var av samma art som den olagliga sortens film jag nyss nämnde, använde jag lite av min kamrats hår för att ge kvinnan könsbehåring, och för att inte hamna i konflikt med feministerna fick hon även lite under armhålan.


/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards