Alla inlägg den 21 december 2012

Av Månen - 21 december 2012 14:46

   Många anser tydligen att nakensovande är som att vara pedofil, samt knarkare och alkoholist på samma gång. Eller åtminstone en tycker det.


Det är bra att man får höra lite kritik, men jag hade gärna tagit emot lite konstruktiv kritik istället för påhopp. Jag får frågan om jag har något syndrom och att jag våldtar barn... men det har jag inte, och det gör jag inte. Jag vill istället veta hur jag ska göra för att sova naken bättre.


Så därför tänkte jag göra en liten utvärdering av mitt nakensovande. Här kommer ett frågeformulär.


Vad tycker du är det sämsta med mitt nakensovande?


Om jag bara sov naken på fredagar, är det en veckodag som du anser olämplig/lämplig för detta ändamål?


Vad kan jag göra för att sova naken bättre? Borde jag sätta upp några metspön och göra ett tipitält av mitt täcke? Har du andra idéer på hur man effektiviserar denna form av vilande?


Om vi kastar om och lägger till lite bokstäver i ordet vilande, kan man bilda ordet lidande. Vad anser ni? Är det ett lidande jag går igenom, eller ett vilande jag går igenom?


Om ni skulle rekommendera någon speciell litteratur som godnattsaga, för att få en finare sömn, skulle då Illustrerad Vetenskaps februarinummer -04 vara lämpligast, eller Klas Grinells bok "Islam och jag"?

Tacksam för svar.


/Er vän Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards