Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Månen - 5 oktober 2009 23:54

Mitt i natten. Ligistjävel, tänker ni nu. Skriva blogginlägg mitt i natten, när man har skola imorgon. Fysablarns, vilken opålitlig snåljåp. Men detta blogginlägg poppade upp i skallen av ett syfte. Dock vet jag inte själv till vilket syfte, för det påbörjade blogginlägg jag nu skriver är hittills totalt meningslöst. Så, vad är meningen?


Någonstans ligger svaret begravt. Kanske i ostbrickan jag planerar att ge mamma i julklapp? Eller i skolmaten som skall förtäras till morgondagen? Hmm. En sak kan jag konstatera, efter att ha skrivit dessa meningar. Det är att svaret befinner sig i framtiden. Alltså kan jag inte svara på syftet till det här inlägget.


Det kanske bara är ett bevis på vad som händer lite småspontant, när man är uttråkad och rebelliskt nog inte sover, för att man inte är motiverad till morgondagens alla bravader. That's the way it is. Det är bara ett bevis. Ett löjligt belägg, dels för att jag inte sover, och dels för vad tristess leder till.. I och med att jag inte sover, och mamma har möjlighet att läsa detta blogginlägg till morgondagen, så kan jag riskera en utskällning. För att jag inte sover..

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards