Alla inlägg den 7 november 2011

Av Månen - 7 november 2011 01:46

Spanien är en vacker plats där folk stjäl saker. Vi sov på stranden, och där tyckte någon det var festligt att slänga ut min kamrats packning över stranden och stjäla hans kamera. Några dagar senare gick jag i sömnen i ungefär en timme, och vaknade upp i ett parkeringshus, då jag stod och snackade med en parkeringsvakt. Det var en mystisk erfarenhet, men en mycket bra erfarenhet att ha. Under tiden jag gick i sömnen blev vår engångskamera stulen.

För övrigt så borde jag kunna skriva väldigt mycket om hur min resa till Spansklandet var, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Kanske att jag ätit bocadillos och sett mycket snusk försiggå. Eller att det serverades öl med flugor i. Kanske att folk i Spanien sover hängandes uppochned med en kedja runt fötterna? Det gör de inte. Annat festligt med Spanien är att vi hyrde moped en dag och cruisade runt i en mycket underlig Barcelona-trafik där allting är enkelriktat.

Jag har tappat alla de visa ord jag tänkte säga.

God natt.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards